fb pixel

Ako nakupovať

Výměna nebo vrácení zboží možné do 15.1.2020!

Vánoce a nakupování dárků pro Vašich blízkých je už tady a proto prodlužujeme standardní dobu vrácení nebo výměny zboží do 15.1.2020.

Platí pro objednávky vytvořené od měsíce December (1.12.2019).

Postup pro reklamaci naleznete na zadní straně faktury nebo v obchodních podmínkach.

SKLAD

 

Dostupnost: SKLADEM - toto zboží Vám bude ihned zabaleno a podáno u kurýra, objednávky do 14:45 hod. posíláme v den objednání! (Kromě víkendu)

 

Dostupnost: na objednávku - znamená, že zboží se nachází ve skladu dodavatele. Dodání je 24/48 hodin. Během dne se může stav změnit, proto klienta informujeme e-mailem o jeho dostupnosti.

 

V našem e-shopu můžeš platit jako ti je pohodlnější

- Dobírkou (u kurýra kde si můžeš zkontrolovat obsah balíčku)

- Bankovním převodem na náš účet (všechny důležité informace dostaneš po odeslání objednávky)

- Kreditní Karta - Platba tvou kreditní kartou (platbu vykonáš při ukončení objednávky)

 

 

 

Výhody Registrace

 

  1.        V našem e-obchodě se musíte předem registrovat. Registrace je rychlá, velmi snadná plus dostaneš 3% slevu

 

  1.        Pro registraci vyberte "Můj účet - Vytvořit nový účet" a zadejte Vaši e-mailovou adresu pro vytvoření účtu, následně klikněte na "Vytvořit nový účet" a vyplňte formulář. Po ukončení registrace Vám bude zaslán e-mail o registraci. Při dalším nákupu již není nutné se registrovat, jen vyberte "Můj účet - Přihlášení do účtu" a zadejte "Email" a "Heslo" a "Přihlásit se".

 

  1.        Po přihlášení si můžete zkontrolovat "Můj účet" kde máte na výběr: "Historie a detaily vašich objednávek", "Kreditní kupóny", "Vaše adresy", "Vaše osobní údaje", "Úvodní stránka".

 

  1.        Pokud ztratíte nebo zapomenete heslo, vyberte "Můj účet - Zapomněli jste heslo?", Zadejte "Email", pod kterým jste se registrovali, klikněte na "Odeslat" pak "Přihlásit se". Následně Vám bude zasláno nové heslo na e-mail, které si změňte v nastaveních.

 

 

 

Jak nakupovat

 

  1.        Všechny produkty nabízené v našem internetovém obchodě newfitshop.cz si můžete objednat:

 

  1.        Vyplněním internetové objednávky
  2.       Osobně v prodejních prostorách

 

Při osobním odběru v prostorách newfitshop obchodu v Nových Zámcích na Kasárenská 25, pokud chcete mít ponechány stejné ceny musíte zaslat objednávku v internetovém obchodě newfitshop.cz. Při objednávce si vyberete kolonku (vyzvednout v prodejně) a poštovné se vám nezapočítává. Následně vás budeme telefonicky kontaktovat.

 

  1.        Žádáme Vás, abyste ve vlastním zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do registračního formuláře. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

 

  1.        Nejprve je samozřejmě nutné nalézt zboží, o které máte zájem. K tomuto cíli lze dospět dvěma způsoby. Prvním způsobem je procházení kategorií, k čemuž slouží pole v levé části stránek. Postupným klikáním se dostanete až k požadovanému výrobku. Pro snadnější orientaci a navigaci je u každého výrobku umístěna informace ve které kategorii výrobků se právě nacházíte. Druhý způsob jak hledat a najít zboží, je použití našeho vyhledávače. Stačí zadat název výrobku, o který máte zájem.

 

  1.        Pokud chcete vložit vybrané zboží do nákupního košíku, klikněte na "Koupit". Objeví se Vám vybrané zboží v košíku. Pokračovat v nákupu můžete dalším výběrem kategorie nebo kliknutím na odkaz "pokračovat v nákupu".

 

  1.        Pokud jste vybrali požadované zboží a přesunuli ho do nákupního košíku, klikněte na odkaz "Košík". Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Zde je možné upravovat množství objednaného zboží nebo některé položky úplně vymazat. Změnu provedete jednoduchým klikáním "+ nebo -" kde se Vám automaticky přepočítá počet ks zboží. Případně můžete kliknout na ikonu "Odstranit". Po této úpravě pokračujte kliknutím na odkaz "Další krok". Zde se Vám zobrazí Vaše adresa pro doručení zboží.

 

  1.        Pokračujte na "Další krok" a zobrazí se Vám doručení a možnost výběru dopravy. Pokračujte na "Další krok" a zobrazí se Vám platba a možnost výběru platby. Po kliknutí na výběr platby přejděte na "Potvrdit objednávku" kde se Vám zobrazí hlášení o ukončení Vaší objednávky. Tímto je objednávka ukončena a zboží závazně objednáno.

 

  1.        V případě, že Vaše objednávka byla úspěšně odeslána, zobrazí se Vám hláška "Můj účet - Moje objednávky" a stručná rekapitulace objednaného zboží. Současně Vám je odeslán e-mail s celkovou rekapitulací objednaného zboží a informace v jakém stavu se nachází vaše objednávka. O každé změně stavu objednávky Vám bude zaslán e-mail.

 

  1.        Každá objednávka je považována za závaznou. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

 

  1.        Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

 

  1.    Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, chybějící či nepřesné údaje atd ..

 

  1.    Prodejce si vyhrazuje právo žádat od zákazníka zaplacení předem zálohy za objednané zboží, nebo uhrazení plné částky objednaného zboží. O této skutečnosti bude zákazník informován co nejdříve e-mailem nebo telefonicky. Pokud zákazník nesouhlasí se zálohou nebo platbou předem může od objednávky odstoupit.

 

 

 

 

 

Cena

 

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH 20%. Měna CZK.

 

 

 

Záruka

 

Na prodávané zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců ode dne prodeje, pokud není uvedeno jinak.

Záruční doba může být snížena, pokud jde o zboží jako: otevřené balení, poškozené balení, použité zboží, bazar.

 

 

 

Reklamace

 

K reklamačnímu řízení je nutné předložit fakturu nebo doklad z reg. pokladny o zakoupeném zboží, zboží s kompletním balením, popis poruch a závad. Prodejce je povinen rozhodnout o reklamaci do 30 dnů od jejího písemného doručení. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato! Zboží zaslané bez vyplnění na reklamačním listu bude vráceno zpět na náklady zákazníka. Reklamace jsou vyřizovány telefonicky, emailem, v pracovní době uvedeném v kontaktních údajích.