DoručeníDostupnost zbožíJak získat informace?ObjednávkyPlatba Výměna a vrácení zbožíVýměna nebo vrácení zboží i po Vánocích!Zákaznícky účetChci se zeptat
Dostupnost zboží
Co znamenají jednotlivé skladové dostupnosti?
zboží skladem
- Naší prioritou je abyste objednané zboží dostali co v nejkratším čase, proto veškeré zboží držíme skladem! Díky tomuto umíme zajistit doručení do 24 až 48 hodin (platí pro objednávky vytvořené do 12:00).
Dodání do 2 - 3 pracovních dnů
- zboží s dodáním do 2 až 3 pracovních dnů se nachází na skladě dodavatele, po jeho objednání nám bude doručeno na druhý pracovní den a bude ihned odesílán na Vaši zadanou adresu v objednávce. Doručení na adresu je, proto odhladované do 2 až 3 pracovních dnů od Vaší objednávky.
Skladem u dodavatele
- zboží se nachází na skladě u dodavatele a odeslání takové zboží je do 24hod. na Vaši adresu. Pokud se ve vaší objednávce nachází více produktů, které jsou i skladem, může dojít k rozdělení objednávky a zboží Vám bude doručen ve více zásilkách nakolik bude odeslán přímo z dodavatelského skladu na Vaši adresu.
Výměna nebo vrácení zboží i po Vánocích!
Výměna nebo vrácení zboží i po Vánocích!
- Nevhodný dárek nebo špatná velikost? Nevadí! Výměnu nebo vrácení zboží je možné uskutečnit do 15. ledna 2022. (platí pro objednávky od 22.11.2021)
Výměna a vrácení zboží
Jak postupovat při výměně nebo vrácení zakoupeného zboží?
- Na výměnu nebo vrácení máte 14 dnů bez udání důvodu.
- Pro výměnu nebo vrácení produktu je nutný doklad o koupi a vykonání online reklamace
- Tovar musí být nepoužívané av původním balení .
- Zboží zabalte do původního balení s přiloženou fakturou, který je zcela vyplněn, dle Vašich požadavků na daný úkon.
- Když vracíte celou objednávku, vrátit je trěba i dárek, ktorý ste dostali
Jakou formou mám zboží zaslat zpět?
- Vrácení a výměna zasláním přímo na naši adresu : Zboží nám zašlete zpět doporučeně bez dobírky na adresu: TOM PLUS s.r.o., Kasárenská 25, 94001 Nové Zámky, Slovensko. POZOR: pokud vrácení touto formou, náklady na vrácení nese zákazník.
- Vrácení a výměna přes zásilkovnu : Zboží zabalte do původního balení s přiloženou fakturou a zaneste na nejbližší výdejní místo zásilkovny, kde stačí říci unikátní kód, který získate pri online reklamaci a obsluha výdejního místa se už postará o všechno. Tato forma vrácení je zcela zdrama a poštovné náklady na vrácení hradíme my, vy neplatíte nic!
- Osobní vrácení na naší prodejně - Zboží je možné osobně předat na naší prodejně s fakturou a reklamačním archem.
- ZBOŽÍ ZASLANÝ NA DOBÍRKU nebude převzato!
Platba
Jak mohu za svoji objednávku zaplatit?
Za Vaši objednávku můžete zaplatit následujícími způsoby:
- Platba online kartou - po dokončení objednávky budete přesměrováni na platby bránu GoPay
- Online bankovní převod přes platební bránu GoPay - po dokončení objednávky budete přesměrováni na platby bránu GoPay
- Google Pay
- Paypal
- Dobírka
- Při platbě převodem na náš účet v KB je přeprava z výhodná (GLS kurier 75czk, Zásilkovna na výdejní místo 50czk
Doručení
Jakým způsobem si mohu nechat doručit objednávku?
- Dodání zboží na adresu kurýrem GLS. - 100 czk (při objednávce do 1890 czk)
- Dodání zboží na jedno z výdejních míst zásilkový - 75 czk (při objednávce do 1890 czk)
- Při objednávce na 1890 czk je doručení kteroukoliv metodou zcela zdarma!
POZOR:
- platba na dobírku je zpoplatněna částkou 25 CZK - pri doručení přez GLS kurýra
- platba na dobírku je zpoplatněna částkou 25 CZK - pri doručení přez Zásilkovna
- při platbě převodem na náš účet v KB je přeprava z výhodná (GLS kurier 75 CZK, Zásilkovna na výdejní místo 50 CZK)
Kolik dní trvá doručení objednávky?
- Pokud je zboží skladem, tak je většinou doručen od 24 do 48 hodin od odeslání
Objednávky
Jak zjistím v jakém stavu je moje objednávka?
- Po přihlášení do Vašeho zákaznického účtu v sekci ,, Přehled objednávek "najdete aktuální stav všech Vašich objednávek.
Přišel mi nesprávný zboží / poškozený produkt
- Pokud Vám přišel nesprávný zboží, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosíme Vás odfoďte zásilku a její obsah, následně nám fotky is popisem chyby zašlete na náš e-mail info@newfitshop.sk
Objednávka dorazila nekompletní
- Protože pracujeme s naším externím skladem, jsou objednávky v ojedinělých případech rozděleny do 2 zásilek. Pokud si objednáváte produkt s dostupností ,, Skladem u dod. "Znamená, že zboží je na našem externím skladě a objednávka Vám bude rozdělena do 2 balíků.
Účet
Jaké výhody získám registrací?
- Registrací do našeho e-shopu získáváte kompletní přístup ke Vašim objednávkám, rychlé volby doručovací adresy
- Po zaregistrování jste automaticky zařazen do našeho věrnostního programu, kde za každou objednávku dostáváte věrnostní body, které si umíte zaměňovat ve formě slevy na Vaši další objednávku
Co mám dělat když zapomenu heslo nebo se nevím přihlásit do svého zákaznického účtu?
- Stačí když na přihlašovací stránce kliknete na) ,, ZAPOMENUTÉ HESLO " a postupujete podle pokynů na obrazovce. Následně Vám bude na zadanou e-mailovou adresu zasláno nové heslo.
Jak se mohu zaregistrovat a získat výhody?
- Stačí kliknout na tlačítko REGISTRACE a vyplníte registrační formulář.
Co mám dělat když chci svůj účet zrušit?
- Chcete-li svůj účet zrušit, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@newfitshop.sk a účet Vám bude zrušen.
Jak získat informace?
Jak získat informace?
- Kompletní informace ohledně našeho e-shopu a všeho s ním spojeným najdete v našich obchodních podmínkách. Pokud jste nenašli co hledáte, neváhejte nás kontaktovat na tel. č. +421917 180 109 v době od 9.00 do 17.00 nebo nás kontaktujte zprávou na našem FB a mailové adrese info@newfitshop.sk